Startseite
  Archiv
  ~AbOuT mE~
  ~FrIeNdS~
  ~MeI MäUsChEn~
  ~PiXx~
  ~MuSiCx3~
  ~PoEmS~
  ~GeBuRtStAg~
  ~SeE~
  ~EuRoPa-PaRk + GriLLe~
  ~ÜbErNaChTe~
  Gästebuch
  Kontakt

   Jessica's HP
   Vanessa's HP
   Tatis HP
   Rosanne's HP
   Robin's HP
   Charlüüünchens HP x)

Webnews

Webnews



http://myblog.de/emox3heart

Gratis bloggen bei
myblog.de





Also des sin mei ganze Freunde un die heb ich alle übelscht lieb x3 ich weiß gar net, was ich ohne euch mache sollt!! (es komme wahrscheinlich imma noch dezu awa des dauert bis ich Bilder hab)

 

Also des isch erst mol mei Mäuschen! die kenn ich jetzt schu fast 12 Johr x) un ich will se a nie mehr verliere. du bisch mia eifach so verdammt wichtig un ich hoff dass ma noch ewig Freunde bleibe (des muss jo sei bei dem scheiß was wir schu gmacht hawe xD) ich lübe dir so much :-*:-*:-* x3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

Des isch de Robin! Mit dem kann ma sau gut schwetze un der isch imma fa ein do x) bisch halt mei Schnuggi xD! Ja leider ischs zur Zeit e bissl komisch zwische uns x(...naja hab dich trotzdem sau lüp x) <3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 

Des ischd Tati x) Ich weiß gar net wie wir uns so hasse konnte und debei habe ma uns net mal gekannt xD +dummfühl+ naja awa jetzt wisse ma jo dass ma beide s Falsche gedacht habe ;-) hab dich sou lüp <3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des sin de Nico (links) un de Herberger (rechts). Die sin beide bei mia in de Klass! De Herberger hoggt newe mia un der isch so luschtig xD De Nico hoggt hinna mia un der singt imma =/ xD nee awas der derf des! Hab euch lüp x) (wer des hinnedra isch weiße net xD)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des ischd Angie x) Mit dere war ich im Gymi in einare Klass un wir spiele noch zamme Handball! MIt dere kann ma a voll gut rerde unsie isch toll x) hab dich voll lüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Des isch de Gerasch x) De Charlene ihr Freund! Ihr 2 seit soooooo toll <3 ich hoff, dassa noch lange zamme bleibt! außadem bisch a voll toll x) xD hab dich a lüp

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des ischd Franzi! Die isch bei mia in de Klass un die isch soooo luschtig xDDD ge Franzi?! xD naja hab dich a lüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des ischd Lisa x) die kenn ich a schu seit em Kindergarte un du bisch hamma x) xD hap dich sau lüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des ischd Vanessa x) Die kenn ich a schu seit em Kinnagarte xD Bisch a voll toll xD Hab dich a sau lüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des isch de Dennis x) Der isch bei mia in de Klass un isch a voll ok x) Du bisch manchmol soooo luschtig xD hab dich lüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des ischd Sarah x) Die war im Gymi mit mia in einer Klass un wir habe imma en Haufe Scheiße gmacht (ich sag nua Englisch xD) Hab dich a lüüüp :-*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Des isch de Alex x) Der isch echt sau ok x) Un kann quatsche wie e Buch xDD Joa bisch echt toll x) Hdl <3

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung